שקיות של קניות

רוצים לקנות חולצות ? 3 טיפים חשובים לזכור

סוף העונה אשר מתקרב ובא מחייב אותנו לקנות בגדים חדשים. אין מה לעשות – בגלל שמאוד חם בארץ, אז הבגדים לא מחזיקים מעמד בכביסה הרבה פעמים וצריך להגיע למצב שקונים בגדים חדשים כל שנה- סוף עונה זה הזמן המתאים ביותר.

כאשר מגיעים לשלב שקונים חולצות, יש כמה דברים שחייבים לזכור על מנת שהרכישה שלהן תהיה יעילה ותשרת אותנו לאורך זמן. אם זה בקניית חולצות סוף עונה ואם זה קניה של חולצות לחורף מהקולקציה החדשה.

כלל ראשון: שהחולצות תהיינה עשויות מבד נוח וקליל

כאישה, אני נוטה בדרך כלל לבחור חולצות לקיץ אשר עשויות מבדים קלילים ונוחים אשר יהיה לי נוח ללבוש אותם לאורך היום ולא ארגיש שאני חנוקה בתוך חולצה שלא נותנת לי לנשום. אומנם אני עובדת רוב הזמן במקומות ממוזגים: בין אם המשרד ובין אם בפגישות עם אנשים נוספים במשרדים אחרים, אבל אני עדיין מסתובבת הרבה בדרכים: גם בנסיעות ברכבת, נסיעות באוטובוסים וגם ברגל. ללבוש ליום עבודה חולצה שאינה מבד קליל וליפול על יום קיץ חם ולח – אנחנו כבר יודעים מה המשמעות של זה וכמה זה נורא.

כלל שני: לקנות זול זה לקנות יקר

כולנו מכירים את התופעה של רכישת בגדים יחסית בזול מתוך כוונה שאז אפשר לקנות יותר. מדובר ברעיון שגוי ככל ורוצים לקנות חולצות לעבודה ולא בגדים שהם סמרטוטים לבית. על מנת להיראות כמו שצריך בעבודה צריך לקנות חולצות שהן מכובדות ונראות טוב גם אחרי כביסה אחת. מה שקורה למי שמנסה לקנות זול הוא שהוא קונה בגדים במחיר נמוך יותר ואז נוכח לגלות שהמשמעות של הבחירה הזו היא שהוא קנה סמרטוטים וצריך להעיף אותם לפח ולקנות בגדים יקרים יותר. מה המסקנה? תקנו פעם אחת במחיר קצת יותר יקר ותחסכו לעצמכם כסף ועוגמת נפש.

כלל שלישי: צבעים בהירים עדיפים על פני צבעים כהים

נכון, אנחנו מעדיפים שיהיה לנו עושר של צבעים על מנת שיהיה לנו מבחר לקחת ממנו מה שאנחנו רוצים אבל לעיתים עדיף לבחור צבעים בהירים לחולצות שיש בהם פחות סיכונים מאשר בגדים כהים. בבגדים בהירים רואים פחות הזעה ודומיה וחוסכים מבוכות שונות.

לסיכום, אם תעקבו על שלושת הכללים האלו כשאתם קונים חולצות לקיץ, תהיה לכם קניה פשוטה ונעימה יותר.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these