מעילי חורף

חולצות לחורף – הקולקציה החדשה

סביר להניח שאת המשפט "אין לי מה ללבוש", אומרות נשים ונערות רבות ברחבי הארץ, בייחוד ברגעים בו מתחלפת לה העונה.

ארון בגדים
זמן לרענון המלתחה

אמנם לא בטוח שהמשפט הזה נכון ותקף בכל פעם שהוא נאמר, אך הוא מסמל את הרצון והצורך שלנו לחדש את המלתחה שלנו, ולרכוש בגדים חדשים לעונה החדשה המתקרבת ובאה.

לא משנה אם אתם אנשים של קיץ או חורף, המלתחה שלכם בשני העונות הללו היא משתנה מעונה לעונה. בקיץ אנו רגילים לבגדים קלילים, אשר חושפים מעט מן הגוף, ולעומת זאת בחורף מראה השכבות הוא המראה המנצח, והבולט. מראה השכבות מצד אחד יוצר לוק מעניין ומניב, ומצד שני מחמם אותנו ועוזר לנו לעבור את החורף הישראלי (שיש קשים ממנו) בכיף ובהצלחה.

אז רגע לפני שאתם מעבירים את בגדי הקיץ למדף העליון ביותר, ואת בגדי החורף למדף האמצעי בארון, הנה זמן מצוין לעשות סדר בבגדים, לראות אילו בגדים כדאי לשמור, אילו כדאי לזרוק או לתרום, ובכלל- אילו בגדים תקנו החורף הקרוב ברשתות הבגדים השונות.

חולצות לחורף ניתן לסווג למספר קטגוריות שיהיו בולטות במיוחד בחורף הקרוב הבא עלינו לטובה:

  1. גזרה / צורה – כמובן שחולצת הבייסיק אינה נשכחת אף פעם, ותוכלו למצוא אותה בגזרה החורפית שלה (כמו הטי שירט, רק עם שרוולים ארוכים). למי מאיתנו שרוצה לגוון ולצאת מהרגיל והמשעמם, העונה הזאת תוכלו למצוא חולצות ארוכות דקות בגזרות מגוונות: שרוולים נפוחים, צווארון וי, חולצות בטן שמתיישבות נפלא על הגוף בתוספת ג'ינס גבוהה או חצאית גבוהה, ועוד.
  2. סריגים – אחד הפריטים שחורף הוא לא חורף בלעדיהם (לפחות בישראל) הוא סריג. ישראלים אוהבים סריגים, כיוון שהם פותרים להם בעיות: הם עבים יותר מחולצה ארוכה מבד, אך לא מחממים מידי כמו מעיל. מעבר לכך, ניתן ללבוש מתחת לסריגים גופיה או חולצה קצרה דקה, ובכך ליצור שכבת בידוד נוספת על הגוף שלכם. סריגים הם האופציה המומלצת ביותר לחורף הישראלי. תוכלו למצוא סריגים בגודל אוברסייז כיפים ונוחים, או סריגים צמודים לגוף, המעניקים לו מראה קלאסי ונקי. כמובן שסריגי הגולף שליוו אותנו בחורף הקודם חוזרים השנה ובגדול, ועל כן תוכלו למצוא מגוון סריגים מחממים במיוחד בתוספת שילוב של צווארון גולף.

    סריגים
    סריגים לחורף 2017
  3. חולצות קטיפה/פוטר – בחורף הקרוב, תוכלו למצוא פוטרים העשויות ממגוון בגדים, ביניהם הבד הבולט הוא בד הקטיפה. החורף הקודם התחיל את טרנד הקטיפה, כאשר הגיע הקיץ הטרנד נזנח (בכל זאת, אף אחד מאיתנו לא רוצה להזיע בתוך חולצת קטיפה כשבחוץ 32 מעלות), וכעת, עם בוא החורף, טרנד הקטיפה חוזר ובגדול. חולצות קטיפה מעניקות לנו מראה אלגנטי במיוחד, מסודר ויפה.
  4. צבעי חולצות – בחורף הקרוב, ניתן יהיה לראות כי צבעי החולצות הבולטים ביותר אינם בהכרח רק צבעים כהים. אז בנוסף לכחול כהה, שחור, ובורדו, תוכלו להבחין גם בצבעי פסטל כמו ורוד עתיק, ירוק בהיר, לבן, סגול ועוד. כל זאת על מנת להפוך את עונת החורף האפרורית והסגרירית להרבה יותר מעניינת ומרעננת.
  5. הדפסים – טרנד נוסף שאנו לא מרבים לראות בדרך כלל בעונת החורף הוא ההדפסים. בחורף הקרוב תוכלו למצוא חולצות ארוכות, בין אם מכופתרות או לא, בהדפסים שונים של פרחים (שהמשיכו איתנו היישר מן הקיץ), ריבועים, מעוינים ועוד. חולצות בעלות הדפס (בשילוב מכנסיים או חצאית נכונה ובעלת צבע חלק) הופכות את החולצה להרבה יותר מעניינת, מוסיפה צבע ואור ללוק, וגורמות לנו להתנתק מהמחשבה שהבגדים של החורף כל כך קודרים.

לסיום, בחורף הקרוב מצפה לנו מבחר רחב ועצום במיוחד של חולצות שונות ומיוחדות ברשתות האופנה, המותגים וחנויות הבגדים בארץ. חורף נעים!

איך להתאים צבעים לבגדים:

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these