תצוגה של חנות רהיטים

רשתות מובילות לקניית ארונות בגדים

 ניתן לומר על ארונות בגדים שהם מוצר צריכה בסיסי, בכל בית ניתן למצוא את הארונות, קצב ההחלפה שלהם איטי לעומת מוצרים אחרים אך החשיבות שלהם גדולה

בעבר, כל התחום של רכישת ריהוט היה הרבה יותר מורכב ורציני ולכן אם היינו קונים ארון או שולחן היה מדובר ברהיט שהיה מלווה אותנו לנצח. היום, כל נושא הרכישה בפרט ותרבות הצריכה בכלל הפכו לעולם עשיר הרבה יותר ונוח הרבה יותר. כאשר מדובר על רשתות מובילות לקניית ארונות בגדים הדבר בולט אף יותר. אם פעם היינו צריכים ללכת לנגר על מנת שיכין לנו ארון בגדים וזה היה תהליך ארוך ומייגע, היום זה הרבה יותר פשוט וקל ויש ארונות שניתן לבנות במהירות ובקלות בבית. על מנת שיהיה לכם יותר נוח לבחור ארון בגדים מתאים לפעם הבאה שתחפשו אחד כזה, ריכזנו עבורכם כמה רשתות מובילות לחפש בהן:

הרשת הראשונה לרכישת ארון בגדים לבית – איקאה

מדובר על רשת פינית אשר הגיעה לארץ לפני מספר שנים ומאז שינתה את כל תרבות הצריכה של ארונות בגדים. אם פעם הארונות היו כבדים ומסורבלים ובצע עץ בלבד, פתאום היום הארונות הם בצבעים שונים, בגדלים שונים ואפשר לבנות אותם לבד בבית וללא כל בעיה. איקאה עשתה מהפכה של ממש בעולם הארונות בגדים.

מתחם איקאה ראשלצ
איקאה ראשל"צ

הרשת השנייה לרכישת ארון בגדים לבית – אייס

אומנם המחשבה הראשונה בהקשר של הרשת הזו היא רשת למוצרי בנייה ודברי בסיס לבית ולגן, אבל יש לאייס גם ארונות בגדים. מדובר על ארונות בסיסיים מאוד ולא יפים במיוחד אבל זה לא משנה כי מי שמחפש משהו בסיסי, אז אייס זה בדיוק המקום בשבילו.

הרשת השלישית לרכישת ארון בגדים לבית – האביטאט

ביחס לאיקאה ששם הכל בזול ומאוד פרקטי. האביטאט מביאה אלינו מוצרים מעוצבים יותר ועם חוש מושקע יותר. על מנת שיהיה לנו ארון בגדים שהוא לא סתם יציקת עץ שיש בכל בית, כדאי להשקיע וללכת להאביטאט. כמובן שמדובר במשהו יקר יותר אבל אם מישהו רוצה להשקיע ולא רוצה ללכת לנגר במיוחד, אז האביטאט זה בדיוק המקום בשבילו.

בשורה התחתונה, כאשר אתם מחפשים ארונות בגדים לבית אתם צריכים לבדוק ראשית מה התקציב שלכם וכמה אתם רוצים להשקיע ובהתאם ללכת לרשתות האלו.

דרך נוספת לרכישת ארונות בגדים היא רכישה אונליין, מדוע כדאי לרכוש ארונות אונליין?

כיום, המושג "קניות אונליין" הפך לשם נפוץ בקרב החברה הישראלית. ישראלים רבים החלו להבין את כוחו של האינטרנט ואת הפוטנציאל הטמון ברכישות אונליין, ואט אט מתחילים להזניח את אופן הקנייה המסורתי והמקורי שכולנו מכירים.

אם בהתחלה, טרנד קניות האונליין החל מחברת אמאזון, שהתמקדה במכירת ספרים, משם לאיביי, שהתמקד במספר גבוהה של נושאים ותחומי עניין, הרי שהיום – כמעט כל דבר ניתן למצוא באינטרנט ולרכוש אונליין באופן מיידי. ישנם כאלה שמרבים לרכוש בגדים, ישנם כאלה שמעדיפים לרכוש גא'דים לסלולרי, מה שנחשב כנורמה ובמוצרים בסיסיים זולים שלמעשה מהווים קנייה שהיא כמעט קנייה "בטוחה". עם זאת, עולם הקניות ברשת הניב גם מוצרים לרכישה פחות קונבנציונליים (לעת עתה), אשר באיטיות רבה מתחילים לתפוס לעצמם את הנישה שלהם בעולם האינטרנט ולקבל פוטנציאל ומשמעות.

כך למשל, אנשים רבים החלו לאחרונה לבצע קניות של מוצרי צריכה לבית באמצעות הזמנה באינטרנט, או אפילו לרכוש רהיטים באונליין. אז נכון, אמנם רכישת רהיטים אונליין נשמע כדבר מלחיץ, וכאופציה שלא תצמיד מתסדרת לנו באופן טבעי בראש, אך איך אומרים? הכל עניין של הרגל.

ארונות קיר
ארון קיר מעוצב

הפיתוחים הטכנולוגיים החלו להניב בפנינו מגוון אופציות באתרי המכירות השונים, על מנת שנוכל לראות ולהעריך את המוצר בעינינו, עד כמה שניתן באופן וויזואלי שאינו מוחשי. כך למשל, במקרה של בגדים, ניתן לראות תמונות של הבגד מכל הזוויות שלו, ניתן לראות סרטון וידוא של דוגמנית לובשת את הבגד, וכן לראות פרטים טכניים על הבגד כמו חומר ייצור ומידות. אך מה קורה כשהדבר נוגע לרהיטים? התשובה היא פשוטה. תלוי באיזה רהיט אתם מעוניינים.

ההנחה הגורסת כי ישנם מוצרים שלא ניתן לרכוש אונליין, היא נכונה, ובמקרה של רהיטים היא מאוד ספציפית. שכן, ישנם רהיטים (כמו מזרון או ספה למשל) שקשה מאוד להעריך אותם מרחוק, וחשוב ואף מומלץ להתנסות עליהם באופן פיזי ולהרגיש את המגע שלהם. עם זאת, רהיטים כמו שידה, שולחן, ואפילו ארונות, דווקא נחשבים כאופטימליים לרכישה אונליין. כי בתכלס – עד כמה באמת קריטי המגע הפיזי שלנו עם הרהיטים הללו?

את יתרונות הרכישה אונליין לעיתים מיותר כבר לציין, כיוון שקשה מאוד להתחרות בנוחות, זמינות, מיידות של קניות ברשת. הן שם בכל זמן שנצרה, בכל שעה, ומכל מקום בעולם. אך מה הם היתרונות הספציפיים של רכישת ארונות אונליין?

אם כן, היתרון הראשון הוא החסכון בזמן – תחשבו על זה- כאשר אתם עוברים לבית חדש, או מחליטים לשפץ את הדירה שלכם, ורוצים לרכוש ארון למשל, וודאי תקדישו יום שלם להסתובבות בין חנות רהיטים אחת לשניה על מנת למצוא את הארון המושלם עבורכם. כאשר

time is money
time is money

אתם מחליטים שאתם מעוניינים לרכוש ארונות אונליין, למעשה חסכתם לכם יום שלם שאותו תוכלו לנצל לפעילויות אחרות, ואפילו בשביל לעבוד ולהרוויח כסף. כך שיצאתם מרווחים מבחינה הזו.

היתרון השני הינו המחיר – קניות אונליין מצטייר לנו תמיד כאופציה זולה יותר מאשר הקניות הרגילות שאנו נוהגים לעשות. לעיתים מדובר בקביעה נכונה, ולעיתים לא, אך כאשר מדובר על רכישת ארונות ברשת, המחיר שתתבקשו לשלם יהיה נמוך באופן משמעותי. זאת מכיוון התחרות הגדולה שקיימת בשוק, והעובדה שאותם בעלי החנויות הווירטואליות יודעים כי מדובר בסוג מוצרים אשר אנשים עדיין לא התרגלו לרכוש אונליין. סיבה נוספת למחיר הנמוך יכולה להיות מפאת החוסר צורך בתשלומי שכירות עבור חנות קיימת. שכן בעלי חנויות הרהיטים אונליין וודאי מחזיקים במחסן רהיטים אחד שבו מאוחסנים כלל הרהיטים.

יתרון שלישי הינו נוחות ההשוואה – מכיוון שמדובר באתרי אינטרנט, המגוון הרחב של ארונות אונליין פרוסים לנגד עיניכם ובכך ההשוואה ביניהם נעשית בצורה הרבה יותר יסודית ונוחה. תוכלו להשוות את המחיר, חומר הייצור, הגודל, ועוד. לאחר ההשוואה הקצרה שתבצעו, תוכלו לרכוש בלחיצת כפתור את הארון הרצוי עליכם (לאחר שבדקתם שהוא אכן בגודל המתאים לביתכם), ולקבלו באמצעות שליחים ומובילים מספר ימים לאחר ההזמנה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these