שלולית

סדר בבלאגן: כך תבחרו מגפיים

נו, הכנת כבר את המגפיים לחורף? כן, כן, מגפיים. 

פריט חורפי בנוסף למעילים המחממים שלא ממש נדרש כאן עם כמות ימי הגשם המועטה שיש פה בחורף אך מצד שני השלוליות על הכבישים והמדרכות הרעועות בסביבת מגוריכם הקרובה פשוט מחכים להכשיל אתכם ולגרום לכם להירטב היטב.
מה עושים? פשוט מצטיידים במגפיים אופנתיים ונוחים שיעבירו אתכם את החורף הזה בקלות.

מגפיים זה פשוט סקסי

אה כן ובלי קשר לפונקציונליות של מגפיים בחורף, אין ספק שמדובר בפריט אופנה חובה בארון הבגדים של כל אישה. תקראו לזה מגפיים או מגפונים, עד הברך או עד מעל הקרסול אבל מגפיים הם חבריה הטובים של כך אישה ורצוי שניים במבצע 1+1 זוג אחד שחור כמובן וזוג אחר בהיר יותר. מגפיים עם עקב או שטוחות מעור זמש או מעור מבריק, החלום הרטוב של כל אישה כשהחורף הרטוב מגיע…

מגפיים
מגפיים- פריט האופנה החם של 2020

פאשיניסטה על מגפיים

טרנד מגפי הבוקרים הגבוהים למשל, פריט חובה בכל ארון נעליים החורף הזה לכל בחורה ואישה שרוצה להיראות במיטבה במראה המשלב עור עם עיטורי רקמה מדהימים, בסגנון עכשווי ומודרני היישר מתצוגות האופנה בפריז ומילנו מתאים לכל ג'ינס או שמלה במגוון צבעים, כאמל, בז' או משופשף. מגפיים של טוונטי פור סבן למשל יכולים להיות פתרון מצוין ולא יקר לבחירת מגפיים העונה.

בקיצור, שכנענו אותך לרכוש מגפיים ולשים סוף לזה שלכל החברות שלך יש איזה מגף פצצתי ולך אין. או שיש, אבל רק זוג אחד. אז הגיע הזמן להביא חבר לזוג המגפיים הבודד הזה שיש לך בארון וזאת בדיוק התקופה בה יוצאים דגמים חדשים לשוק, קולקציות חדשות ונהדרות של מגפונים ומגפיים בשלל צבעים וגדלים שאת פשוט חייבת לבדוק, למדוד ולקנות!

תכלס איך בוחרים מגפיים?

צורת המגף – נתחיל בחיתוך של המגף אשר בהחלט משפיע על המראה הכללי. ההמלצה היא שהמגף בכל מקרה לא יחתוך את השוק בנקודה העבה ביותר שיש, היכן שנמצא שריר התאומים במקום הרחב ביותר. 

הכלל הוא כזה: ככל שהחיתוך רחוק יותר מנקודה זו כך הרגל שלך נראית צרה יותר וזה מה שאת רוצה. במידה ואת נועלת את המגפיים בשילוב שמלה או חצאית רצוי שמגף יתאים לכך מבחינת הפרופורציות שלו ביחס לשמלה או לחצאית לקבלת מראה של רגל ארוכה יותר.

עניין המגפונים הוא טרנד חדש יחסית שנכנס ובא להקל על נשים אשר לא הסתדרו במיוחד עם מגפיים ארוכים בין אם מכיוון שלא היו נוחים או מכיוון שלא התאימו להן.

כאמור יש חשיבות רבה לגובה המגף, כאשר חיתוך נמוך גורם אשליה של רגל קצרה, דבר שאנו לא רוצים שייווצר ולכן עדיף לשלב מגפונים עם מכנסי טייץ ארוכים ולהשתדל לא ללבוש איתם מכנסי שלושה רבעים, 7/8 או חצאיות מידי.

גם לנמוכות וגם לגבוהות

מגפיים ומגפונים יכולים להתאים לכולן כאשר מתאימים להם את הבגדים הנכונים:
נמוכות ייהנו ממגף עד אמצע השוק ומשילוב של מגפיים עם גרביון בצבעים תואמים למראה גבוה יותר, ובחורות גבוהות יותר יכולות לבחור חיתוך גבוה יותר של המגף, עד הברך או מעבר ולא לחשוש לעניין הגובה שכן הן ממילא גבוהות ומגף יכול להשתלב היטב עבורן.

מגפיים בשטח
התאימו מגף לכל צורך

מעל או מתחת למכנס?

שאלת השאלות שכל אחת מתחבטת בה, האם לנעול את המגפיים מעל המכנסים או לא?
התשובה לכך היא כמובן באיזו שנה אנחנו…
האופנות משתנות ואם בשנה מסוימת מקובל ללכת עם מגף מעל המכנס הרי שבשנה הבאה  יכול להיות שזה יהיה בדיוק ההפך.
בכל מקרה רצוי ששרוולי המכנסיים יהיו צרים כיוון ששרוול רחב שדוחפים אותו למגפיים יוצר מראה לא מחמיא. 
דבר נוסף, כדאי להתאים את צבע החולצות, המכנסיים והמגפיים או לכל הפחות שיהיה בגוון דומה. סגנון המגף ייקבע בהתאם לאופי שלך.

חשוב לזכור שהמגפיים או המגפונים שלך יכולים לשרת אותך במשך כמה שנים טובות אם תדעי לשמור עליה והם נכנסים ויוצאים מהאופנה תדיר כך שיכול להיות מצב שמגף שרכשת לפני כמה שנים יעשה קאמבק שנה הבאה אך בכל מקרה המגפיים החדשים בחנויות קוראים לך לבוא לפחות לראות אותם ובטוח שכאשר תגיעי לחנות לא תרצי לעזוב בלי זוג אחד לפחות. תתחדשי, יפה לך.

| ערן סיון |

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these