אופנה 2020

בגדי בייסיק, הלהיט הבא של האופנה הישראלית

הבגדים הכי נחוצים ושימושיים בארון שלנו, כבר מזמן לא מחייבים אותנו להתפשר על המראה. אז מי אמר שנוחות ואיכות לא הולכות יחד?

אם נפתח את ארון הבגדים, לצד הג'קטים המחויטים, השמלות היפות והמכנסיים החגיגיים, לא קשה להניח שנמצא את הביגוד שמשמש אותנו יותר מכל ביומיום. בין אם מדובר בסביבת עבודה קז'ואלית, בביגוד לסידורים ובבחירה הראשונה שלנו למפגש עם חברים, הבגדים האלה יתפסו חלק מכובד מהמדפים והקולבים. הקטגוריה הזו זכתה בשנים האחרונות לשם "בגדי בייסיק", והכוונה היא לבגדים שמהווים את הבסיס גם לארון הבגדים וגם ללוק היומי שלנו. 

כיום אפשר לומר בביטחון שבגדי הבייסיק כבר משמשים אותנו במגוון אירועים. זה קרה כמובן בזכות התהליך שהם עברו, מבגדים פשוטים, חד גוניים וקצת משעממים שקשה להתלהב מהם, לבגדים איכותיים, נעימים ובעיקר – הכי נוחים שיש. אלה שמשלבים בין הבדים הכי כיפיים לבין צבעים וגזרות אופנתיים שפשוט הולכים טוב עם הכול. אם בארון שלכם הם עדיין משום מה נמצאים מאחור, כנראה שפשוט לא מצאתם את בגדי הבייסיק המתאימים לכם.

אופנת בייסיק ספורט
Basic In

מה נכלל תחת "בגדי בייסיק"?

שאלה מצוינת. הרחבת הקטגוריה של בגדי הבסיס הכניסה לתוכם לא רק חולצות ומכנסיים במראה ביתי, אלא גם סווטשירטים, ג'קטים, קפוצ'ון, סריגים, טייצים, מכנסיים נעימים, שמלות ללבוש יומיומי, גופיות משמחות ואפילו ג'ינסים נוחים שיגרמו לכם להרגיש הכי כיף שיש. כן, גם במהלך יום העבודה. כל אחד מהבגדים הללו ניתן ללבוש לבד או כחלק ממראה שכבות כולל, למראה לא מתאמץ שהוא הכי מדויק שיש. 

איך בוחרים בסיסי בלי לוותר על הטעם?

כדי להתגאות באמת בפריטי הבייסיק שלכם, צריך לבחור אותם נכון. אצל רבים, חולצות ישנות הופכות לשמש אותם כחולצות בייסיק, אבל זו לאו דווקא הדרך להגיע לבגדים שאתם מרוצים מהם. אז איך קונים נכון ואיכותי? 

  • מצאו את הגזרה שלכם – חשבתם שחולצת בייסיק היא חולצת טריקו פשוטה? תופתעו כמה אפשרויות קיימות לשדרוג החולצה המוכרת. החל מחולצה עם מפתח עגול, דרך חולצה עם מחשוף וי ועד לחולצה קצרה יותר מקדימה וארוכה יותר מאחור. החולצה לא "יושבת" עליכם כמו שצריך? תמשיכו לחפש.
שוכבת בדשא
להיות בעבודה ולהרגיש בטבע
  • מצאו את הבד שלכם – לכל אחד מאיתנו יש בגד שהוא פשוט לא יכול להיפרד ממנו, ולעתים הסיבה לכך היא הבד. אתם חובבים כותנה או אולי בד פיקה? משהו צמוד יותר או רחב במיוחד? מצאו את הבד שגורם לכם להרגיש הכי נוח שיש, ועקבו אחר הוראות הכביסה שיתרמו לאורך חייו.
  • מצאו את החנות שלכם – מרגישים שהיצע בגדי הבייסיק שאתם  פוגשים בכל מקום מצומצם? בקרו באחת מהחנויות המתמחות. כיום תוכלו למצוא רשתות ששמו את הבייסיק בפרונט, כמו רשת הודיס למשל,  במטרה להעניק גישה לקולקציית בייסיק שכוללת הכול במקום אחד. 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these