רשתות האופנה החמות לשנת 2020

הטמפרטורות עולות, הצורך להכין את הארון לקיץ לגמרי כאן, והמקום לעשות את זה הוא ברשתות הביגוד החמות ביותר לשנה הנוכחית. יצאנו לבחור ולהתחדש מקרוב

בינינו, לא באמת צריך סיבה כדי להתחדש בבגד. ובכל זאת, מדי שנה מגיע הרגע שבו אנחנו פותחים את הארון ובעקבותיו גם את הארנק, כשאנחנו שוב מרגישים שאין לנו מה ללבוש. קל מאוד ליפול ל"מלכודת" של קניות מיותרות, אבל אפשר גם אחרת. כדי להימנע מבזבוז כסף מיותר על בגדים שלא באמת נשתמש בהם, כדאי לבחור נכון מה לקנות וגם איפה לקנות. בין שפע רשתות האופנה שמפתיעות עם קולקציות חדשות, ישנן גם כמה שפשוט אי אפשר להתאכזב מהן. 

רגע לפני שאתם יוצאים אל הקניון או מכינים את האשראי כדי לגלוש ברשת, אספנו עבורכם כמה רשתות שעושות את העבודה גם השנה. הבעיה היחידה שנשארת מול מבחר כל כך מרשים, היא כמובן להצליח לצמצם את סל הקניות…

בגדים לקיץ
החנויות לקניות בקיץ

אז איפה תמצאו אותנו ב-2020?

תחנה ראשונה: לא מפספסים את רנואר – רשת ישראלית ותיקה ומצליחה עם נוכחות מורגשת, שללא ספק מצליחה לספק מדי שנה מענה לכל מגמות העכשוויות. בנוסף, רנואר לא מוותרת על טוויסט שמתאים למזג האוויר שלנו, כדי שלא רק ניראה טוב אלא גם נרגיש הכי נוח שיש. חליפות למשרד, שמלות לסוף שבוע, טופים איכותיים, מכנסי ג'ינס שהופכים ל"חבר" הכי טוב בארון ועוד מגוון הפתעות שפשוט עושות כיף בכל פעם שצריך לבחור מה ללבוש. היכנסו לאתר רנואר לעוד קולקציות מגוונות גם לגברים וגם לנשים, שפשוט אי אפשר לוותר עליהן. 

תחנה שנייה: מבלים עם טוונטי פור סבן – טוונטי היא אחת מהשחקניות המסקרנות ביותר במגרש של 2020, עם נוכחות חזקה בארון של נשים צעירות ומהשנה גם אצל גברים. התייחסות מדויקת לכל הטרנדים העכשוויים הכי חמים, לבוש יומיומי קליל ולא מתאמץ, וגם לא מעט הברקות שמתאימות ליציאות עם חברים ולבילויים בערב. המחירים ידידותיים, הסניפים קיימים בכל רחבי הארץ ויש גם אתר טוונטי עם משלוחים נוחים עד הבית.

קניות באינטרנט
חוסכים לכם ללכת לקניון

תחנה שלישית: עושים כבוד לבייסיק עם הודיס – הרשת שהזכירה לנו שגם בייסיק יכול להיות הכי איכותי שיש, ממשיכה איתנו גם השנה. חליפות טרנינג, מכנסיים, טי שרטים, חולצות ארוכות, גופיות וכל מה שמסביב, באיכות מקסימלית ומבדים שעושים חשק להישאר איתם כל היום. כי אם גם ככה מדובר בביגוד הכי שימושי בארון שלנו, למה לא לתת לו את היחס המתאים? 

תחנת בונוס: אסוס – ואם בא לכם לגוון עם משלוח מחו"ל, אסוס הוא הכתובת שלכם. האתר הבריטי שתמיד כיף להציץ בו, מוכן לגמרי גם השנה עם ביגוד של מגוון מעצבים, חברות ורשתות. ההיצע הרב של אסוס עשוי לגרום לבלבול לא קטן, ומומלץ לחפור ולחפש היטב כדי להרכיב את החבילה המושלמת. 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these