תכשיטי כסף

925, זה לא המחיר של השרשרת הזאת!

תכשיטי כסף 925 נחשבים לאחד מהפריטים המשמעותיים ביותר בעולם התכשיטים ריכזנו עברוכם את כל המידע

אם תהיתם, אין הכוונה לכך שכל תכשיט המכיל את הכותרת הזו מתחיל במחיר של 925 ש"ח. בפועל מדובר בסימון לסוג המתכת אשר נחשבת לאחת החשובות והפופולריות בענף התכשיטים. אך למה בדיוק הכוונה במונח 925 כאשר מדובר על תכשיטי כסף הנושאים את השם הזה?

כסף 925 – מה זה?

בפועל, כסף טהור הוא חומר שקשה מאוד לעבוד איתו ולייצר איתו תכשיטים באופן שייטיב עם התכשיט עצמו. לכן, אין כמעט אף תכשיט שנעשה מכסף טהור וכמעט כל התכשיטים הנמצאים בייצור ונצרכים על ידי אנשים הם בעצם מיוצרים מתוך סגסוגות שונות. אחת מאותן סגסוגות היא כסף 925 אשר בסופו של דבר מובילה לייצורם של תכשיטי כסף 925. הכוונה במספור זה היא טוהר הכסף. כלומר, כמה אחוז מתוך הסגסוגת כולל כסף טהור. על כן, כאשר אתם רואים תכשיטי כסף 925 הכוונה היא שכ-92.5% מתוך כלל הסגסוגת ממנה מורכב התכשיט היא כסף טהור. במקרים מסויימים סגסוגת זו תזכה גם לשם אחר, כסף סטרלינג. אין להתבלבל ולחשוב שמדובר בסוג אחר של סגסוגת המשמשת לייצור תכשיטים אחרים. מדובר בדיוק באותה גברת בשינוי אדרת, גם אם השם נשמע אולי יותר יוקרתי. 

צמיד כסף
בחרו בכסף 925 לקבלת איכות מקסימלית

למה כדאי לקנות תכשיטי כסף 925?

אז אחרי שהבנו למה הכוונה בכסף 925 עולה השאלה למה כדאי לקנות תכשיטים מסוג זה, בלי קשר לעלותם אלא גם לאור שיקולים משמעותיים אחרים. אחד מהשיקולים האלו הוא תחושת חוסר הנוחות שמתכות אחרות מסוגלות לייצר כאשר הן מעורבבות בשלל סגסוגות שונות. כך למשל, בשלל סגסוגות אחרות נהוג להכניס פנימה ניקל. מתכת זו, שנחשבת לפופולרית במיוחד בתוך תכשיטים מייצרת לעתים קרובות תחושות של אלרגיה וחוסר נוחות. על פי מחקרים שונים, כ-10 אחוזים מהאוכלוסיה בעולם אלרגים ברמה כזו או אחרת לניקל, וגם אם התקינה עבור מוצר זה השתפרה, עדיין מדובר במוצר זול בסופו של דבר אשר עלול לגרום לחוסר נוחות משמעותי. לכן, כאשר אתם קונים תכשיטי כסף תחת הקטגוריה של 925 אתם בעצם יכולים להיות בטוחים שלא תסבלו מגירודים, חוסר נוחות ותחושה מעיקה.

פרטים חשובים נוספים

שימו לב למספר פרטים חשובים נוספים שיכולים להשפיע על הקנייה של תכשיטי כסף 925. כך למשל, כאשר אתם מגיעים לחנות ואתם רואים ציפוי זהב או ציפוי שחור, אין זה אומר שהתכשיט לא כולל את הסגסוגת הזו. בפועל מדובר בציפויים שונים שנועדו לייצר מראה שונה לתכשיטים עצמם. כמו כן, כדאי לשים לב לגימור על התכשיט עצמו ולראות האם מדובר בגימור מאט, בגימור רגיל או בכל גימור אחר.

תכשיטי כסף 925
אין סוף עיצובים במחירים לכל כיס

מחירים

אז אולי זה עלול להישמע מפחיד בהתחלה, אבל כאמור הכוונה ב-925 היא ממש לא המחיר של התכשיטים. בפועל, ניתן למצוא תכשיטים כאלו בטווח רחב מאוד של מחירים, החל ממאות בודדות של שקלים ועד אלפי שקלים ומעלה. המחיר עשוי להיות שונה בין תכשיט לתכשיט ויכול להיות תלוי במגוון רחב מאוד של גורמים, כגון התכשיט עצמו, עיטורים ועיצובים מיוחדים וכמובן האם מדובר במעצב או מעצבת ידועים ומפורסמים שיכולים לגבות על התוצרת שלהם מחירים גבוהים יחסית. בכל מקרה, אין להיבהל מהשם. שימו לב שהתכשיט מכיל את אחוז הכסף הטהור בתוך התערובת, כפי שהשם מעיד שכך אמור להיות.

לסיכום, כאשר אתם קונים וקונות תכשיטים חשוב לשים לב שהתכשיט יוכל להישאר אתכם לאורך תקופה ארוכה. אחד מאותם סוגים המאפשרים זאת הם תכשיטי כסף 925.


>> טיפים לסידור ארונות הבגדים

>> איך לעצב את חדר הילדים

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post