אופנה 2020

9 סגנונות של סריגים לנשים שאת חייבת להכיר בחורף הקרוב

חולצות סריג הן פריט החורף המושלם, ואם חשבת שכבר הכרת את כל הסוגים העיקריים שלהן – תופתעי לגלות שזה לא המצב. נצלי את התקופה הקרירה כדי לנסות את הסגנונות הבאים

סריגים
2023 מביאה איתה שלל סגנונות שונים לסריגי נשים מהממים ואופנתיים.

סריגים הם חלק בלתי נפרד מהארון של כל אישה, מסיבות טובות. מדובר בפריטי בייסיק נעימים ורכים, שכיף ללבוש לעבודה, לסידורים ולבילויים במסעדה. אלא שמעבר להבדלים בצבעים, תוכלי למצוא סריגים לנשים במגוון רחב של גזרות וסגנונות. יצרנו רשימה של הסגנונות המובילים לחורף שלפנינו, כדי שתהיי ערוכה מראש. באילו סריגים תבחרי?

  1. שרוולי בלון – שרוולים שיוצרים נוכחות, והופכים את הסריג היומיומי לפריט לבוש שקשה להוריד ממנו את העיניים.
  2. פתחי צד – סריגים בגזרה צמודה שמלווה את הגוף, בלי להיצמד יתר על המידה באזורים הבעייתיים. תוכלי למצוא גם סריגים שמגיעים עם רוכסנים באזורים הללו, כדי שניתן יהיה לקבוע באופן עצמאי את גודל הפתח.
  3. פתחים עליונים – לבוש חורפי לא מחייב לוותר על מחשוף, למי שמעוניינת בכך. פתח עליון שכולל רוכסן או חוטים בצורת איקסים למשל, יכול לשדרג את הלוק ולספק מענה לכל לבוש.
  4. פתח סירה – פתח סירה מעניק לסריג מראה אלגנטי, ומדובר על אחת מגזרות האהובות עלינו.
  5. צווארון XL – הצווארונים תופסים מקום מרכזי בחורף הקרוב, והופכים לנוכחים מתמיד. כשמשלבים אותם כחלק מסריג בעל רוכסן, האפקט המתקבל הוא עשיר ומעניין במיוחד.
  6. ניטים – אל תדאגי, לא מדובר בתוספת מוגזמת אלא בניטים קטנים שמפוזרים באזורי המרפקים, הצווארון או חלקו התחתון של הסריג. הנצנוץ העדין משדרג את המראה, ועדיין מדובר בפריט לבוש שניתן ללכת איתו לכל מקום.
  7. פרינטים גיאומטריים – לכולנו יש סריגים בצבע אחיד, אבל מה לגבי צורות ופסים? מי שאוהבת סריגים לנשים עם טוויסט, חייבת לפחות סריג אחד עם פרינט מיוחד. 
  8. עיצוב צמות – צמות מעניקות לסריג נפח וטקסטורה ייחודית, ולכן שמחנו לראות שהן חוזרות גם השנה.
  9. קפלים בכתפיים – נפח באזור הכתפיים הוא פתרון נוסף לשדרוג הלוק של סריג סטנדרטי. אנחנו התאהבנו.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these