כך תמצאו קפוצ'ונים שמתאימים לכם

קפוצ'ונים מגיעים במגוון עיצובים, סגנונות, אורכים ובדים. איך תמצאו את סוג הקפוצ'ון המתאים לכם?

בגדים
בחירת קפוצ'ון תלויה בשימוש שאתם מייעדים לו.

קפוצ'ונים הם בין פריטי הלבוש הנפוצים ביותר בעונת החורף, ורבים משתמשים בהם גם לאורך יתר חודשי השנה. אם עדיין לא מצאתם את הקפוצ'ון שיהפוך לחלק בלתי נפרד מארון הבגדים שלכם, יצרנו עבורכם מדריך קצרצר שיעשה את העבודה.

למי שרוצים להתגונן מהקור, בכמה שניות – קפוצ'ון "סוודר", פריט הלבוש שפשוט לובשים מכיוון הראש, ויכול להציע פתרון מושלם למזג אוויר קריר. פשוט שולפים מהארון ולובשים.

למי שרוצים לעבור בין שכבות במהירות – אם אתם מהאנשים שמתקשים להישאר באותו ביגוד לאורך כל היום ושסובלים ממעבר בין טמפרטורות, כנראה שקפוצ'ון מהסוג הראשון יתגלה כמענה פחות אפקטיבי. במקרה שלכם, קפוצ'ונים בעלי רוכסן הם החלטה נבונה יותר, מכיוון שאפשר לרכוס אותם בהתאם לצורך, ועל ידי כך להסתובב איתם סגורים או פתוחים בהתאם להעדפה. 

למי שאוהבים נוחות מקסימלית – קפוצ'ונים אוברסייז יכולים לספק מענה. קפוצ'ון מהסוג הזה יהיה גדול ומפנק, ולכן מי שרוצה תחושה חמימה אבל גם נוחה מאוד יכול ליהנות ממנו.

למי שאוהבים וסטים – קפוצ'ונים נטולי שרוולים עשויים להיות הבחירה המושלמת. קפוצ'ונים כאלה הם לא רק בחירה אופנתית אלא גם פריט לבוש שיכול להתאים למי שתמיד חם לו. שימו חולצה ארוכה מבד דק ומעל את הקפוצ'ון, ותקבלו בדיוק את הפתרון שכיוונתם אליו. נוח, לא חם מדי ומאפשר להמשיך בשגרת היום.

לספורטאים – קשה לבצע פעילות ספורטיבית עם קפוצ'ונים מחממים מדי, ולכן תוכלו למצוא בחנויות קפוצ'ון ייחודי מבד נושם ומנדף לחות. כזה שילווה אתכם בהצלחה גם בריצה הבאה, בדרך אל חדר הכושר או בכל פעילות אחרת.

למי שאוהבות טרנדים – קפוצ'ון "קרופ", שחושף את אזור הבטן וניתן ללבישה מעל לחולצה אחרת, הוא אחד מהטרנדים המובילים של עולם הקפוצ'ונים בשנים האחרונות. מדובר כמובן בפריט שלא יתגלה כבחירה הראשונה של כולן, אבל מי שאוהבת חולצות בטן יכולה לקבל את הגרסה החורפית בקלות.

למי שאוהבים ביגוד עם אמירה – חפשו קפוצ'ון עם הדפס בחלקו האחורי או הקדמי.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these