ארון אמבטיה שחור תלוי

לחדר מאורגן, נקי ומתוחזק: כל היתרונות של ארונות אמבטיה תלויים

קשה לדמיין חדר רחצה נטול ארונות אמבטיה, שמאפשרים לנו לארגן ולסדר את כל הפריטים שלנו בצורה דיסקרטית ונוחה לשליפה. מה גורם לישראלים רבים לבחור באופציה של ארונות אמבטיה תלויים?

את הצורך בארונות לחדר האמבטיה כולנו מכירים היטב. למעשה, נדמה שרק בזכותם אנחנו מצליחים לשמור על חדר נקי ומסודר, שלא עמוס בבקבוקי רחצה, אביזרי טיפוח, מגבות, גלילי נייר טואלט ועוד. מכאן, שההתלבטות היא לא אם לרכוש ארונות אמבטיה אלא באילו ארונות לבחור – כאשר הבחירה נעה לרוב בין ארונות רגילים בעיצוב סטנדרטי לבין ארונות אמבטיה תלויים.

חדר שירותים מעוצב
ארון אמבטיה תלוי משתלב בצורה נהדרת בכל חדר אמבטיה.

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים מחליטים לבחור בארונות תלויים ונטולי רגליים שמשתלבים בצורה נהדרת בכל חדר אמבטיה. אלא שלמעט הסיבה האסתטית, שאי אפשר כמובן להמעיט בערכה, קיימות גם סיבות פונקציונליות רבות שהופכות ארונות אמבטיה תלויים לבחירה נבונה. 

שמירה על חלל פתוח יותר – אם יש לכם חדר אמבטיה קטן, ייתכן שאתם חוששים שכל פריט שתציבו בו יוביל לתחושה עמוסה וצפופה. ארונות אמבטיה תלויים תופסים פחות שטח, נצמדים אל הקיר ועל ידי כך תורמים ליצירת תחושה נעימה של חלל מרווח יותר.

שימוש מיטבי באזור הרצפה – האפשרות להימנע מלהציב את הארונות על גבי הרצפה, עוזרת לפנות אותה לפריטים אחרים (החל מקופסאות אחסון, דרך משקל אלקטרוני ועד לנעלי בית).

אפשרות ניקיון נוחה יותר – אם המטרה שלכם בארון תלוי היא פינוי השטח, תשמחו לגלות שאתם גם צפויים לבלות פחות זמן בניקיון. בשונה מפריטי ריהוט שדורשים מאיתנו לתמרן סביבם כדי לנקות או לשאוב, האזור שתחת ארון תלוי נותר נגיש וזמין לשטיפה בכל רגע.

וכמובן, התאמה למאפייני המשתמש – עם ארונות תלויים המיקום הוא בחירה אישית שלכם, כך שתוכלו לבחור בתלייה בגובה האופטימלי. בין אם אתם מעוניינים לאפשר גישה נוחה או לחילופין רוצים למנוע מילדים קטנים לשחק במגירות.

בבואכם לבחור בארון מהסוג הרלוונטי עבורכם, ודאו שהוא עשוי מחומרים איכותיים שמתאימים לחללים המאופיינים בלחות גבוהה, ושהוא מגיע עם פונקציות יעילות נוספות כמו דלתות בעלות טריקה שקטה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post